Een SEO blog is verleidelijk. Onweerstaanbaar. Nectar voor Google (én jouw potentiële klanten).
Maar wat moet je met deze info? Zélf blogs schrijven? Pfff. Niks voor jou.
En toch weet je dat je er iets mee moet. Want jouw website is nu misschien niet meer dan een online brochure. Een homepage, een over ons en wat producten- of dienstenpagina’s. Misschien heb je een verouderd nieuwsitem.
Kom in actie. Jij mist ontelbaar veel kansen. Je kunt ze pakken met een SEO blog!
Ik merk dat de nieuwe blogs zorgen voor betere vindbaarheid en meer bezoekers. Saskia gaat in de toekomst zeker nieuwe blogs voor mij schrijven.
– Annette @ Munt & ZO
Wat een SEO blog van mij jou oplevert. (Mmm… aanvallen!)
Extra tijd: want ik schrijf ze voor je
Goede nieuwe content voor jouw website
Relevante en aantrekkelijke online artikelen
Een steeds beter presterende site in Google
Klantbinding: meer vertrouwen in jouw bedrijf
Klanten komen steeds vaker uit zichzelf naar je toe
Ontdek hoe ik je kan helpenREVIEWS
Ik heb Saskia al tijdens ons kennismakingsgesprek gevraagd of ze óók voor mij kon bloggen. Ik had namelijk al eens ergens gelezen dat blogs veel voor je bedrijf kunnen doen. Wel betwijfelde ik of het ook mijn website zou kunnen helpen. Saskia heeft me hierin echt wel overtuigd. Ze schreef voor ons drie blogs en ik merk dat het zorgt voor betere vindbaarheid en meer bezoekers. Saskia gaat in de toekomst zeker nieuwe blogs voor mij schrijven.
– Annette @ Munt & ZO
‘Hoe kun je nog onderscheidend zijn in een blog als er al zo veel geschreven zijn over de onderwerpen waarover ik wil dat jij ze schrijft?’ Dat was wel een gedachte die door m’n hoofd schoot voor we (ik zeg ‘we’ – want zo voelt samenwerken met Saskia) aan het blogmenu begonnen. Ik was vervolgens compleet verbaasd over de snelheid waarmee er drie blogs in mijn mailbox lagen na een half uurtje samen voorbereiden. Het is een waardevolle aanvulling op het tekstpakket: ik zie dat de blogs gelezen en zelfs gedeeld worden! Ik verwacht dat dit serieus bijdraagt aan de vindbaarheid en groei van mijn bedrijf.
– Cindy @ Adem en Stroom
Blogs zijn het beste overtuigingsmiddel
Mijn blogs zijn altijd relevant voor jouw website, én aantrekkelijk. En dat zijn ze ook voor jouw online bezoekers. Storytelling is een van mijn sterkste punten. Ik ben al meer dan twaalf jaar auteur en tekstschrijver en durf glashard te stellen: ik kan verhalen vertellen.
Storytelling is het beste en oudste overtuigingsmiddel ter wereld. Ons oerbrein is heel gevoelig voor verhalen waar herkenning en emotie in zit. In verhalen die lekker lezen. Zo verleiden verhalenvertellers al eeuwen lang mensen bij marktkramen, in kranten, in brochures en bij evenementen.
Met mijn blogs haal je dus klanten binnen!
Blogmenu’s
Ontvang meer websiteverkeer en nieuwe klanten zonder zelf te schrijven!
Mijn blogs zijn de onweerstaanbare verleiding voor jouw potentiële klanten. Maken ze hongerig naar meer. Ik schrijf jouw eetlust… eh, kooplustopwekkende, blogs en jij kunt ze plaatsen* wanneer jij wilt!
Amuse
225,00
1 blog 600-1000 woorden,
volledig SEO-geoptimaliseerd
Intakegesprek à 15 min.
Zoekwoordenonderzoek
Gratis correctieronde
Gratis social media post voor LinkedIn, Facebook of Instagram
Bestel je binnen een half jaar
een tweede blogmenu ?
Dan krijg je €75 korting!
Fingerfood
355,00
2 blogs 600-1000 woorden
volledig SEO-geoptimaliseerd
Intakegesprek à 25 min.
Zoekwoordenonderzoek
Gratis correctieronde
Gratis social media post voor LinkedIn, Facebook of Instagram
Bestel je binnen een half jaar
een tweede blogmenu ?
Dan krijg je €75 korting!
Hors d’oeuvres
465,00
3 blogs 600-1000 woorden
volledig SEO-geoptimaliseerd
Intakegesprek à 35 min.
Zoekwoordenonderzoek
Gratis correctieronde
Gratis social media post voor LinkedIn, Facebook of Instagram
Bestel je binnen een half jaar
een tweede blogmenu ?
Dan krijg je €75 korting!
* Ik kan je helpen bij het plaatsen van jouw teksten.
SEO zorgt ervoor dat jouw website wordt gevonden door mensen die jou(w producten of diensten) nodig hebben. SEO is behoorlijk technisch. Maar maak je er vooral niet druk over: ik neem dat technische werk uit handen, zodat jij je kunt focussen op jouw bedrijf.
Niet alle blogs zijn even effectief. Ik bepaal van te voren altijd een duidelijke strategie, doe zoekwoordenonderzoek en ben een geboren storyteller. Dit heeft al duidelijk tot betere resultaten geleid voor klanten. (Beter presterende website, betere vindbaarheid, meer bezoekers, meer clicks naar producten en diensten, meer bestellingen, etc.)
Omdat het mijn expertise is. Jij hebt andere specialiteiten en sterke punten. Je bespaart er enorm veel tijd mee om mij jouw blogs te laten schrijven. Je kunt veel beter tijd besteden aan jouw kernactiviteiten, terwijl ik ervoor zorg dat jouw blogs jou meer websitebezoekers opleveren én meer klanten opleveren.
Duik ik voor jou mijn schrijfkeuken in?
Ik ben meteen heel eerlijk: ik kan niet voor iedereen de schrijfkeuken in duiken. Ik hou niet van junkfood, ik ben een fijnproever. Dat apprecieert niet iedereen. Laat ik nog iets duidelijker zijn. Het volgende doe en kan ik niet:
- Gisteren teksten voor jou brouwen
- ‘Leuke tekstjes’ schrijven
- Puur SEO-teksten aanleveren voor de hoogste Google-positie
- Alléén voor jouw website schrijven en niet met jou kunnen brainstormen en samenwerken.
Ik kijk echt steeds met plezier op onze website, vond het zo’n fijn project! We hebben echt al wat bestellingen van nieuwe klanten, en hopen binnenkort bij Saskia terug te komen voor meer productteksten en blogs.
– Annette @ Munt & ZO
Smaakvolle webteksten
Is het design van je website mooi en is hij perfect SEO? Super! Maar als je teksten niet smaakvol geschreven zijn, dan levert hij niks op!
Heb je goede blogs, maar is de rest van je teksten maar zozo? Ook dan gaan je klanten naar een ander.
Hoezo?
Laat ik het je uitleggen. Je bent een weekendje weg en gaat een poepsjiek restaurant in. Het gebouw is prachtig met zijn sierlijke zwarte markiezen, een met goud omrand ingelijst menu buiten de deur en een ober die je in een driedelig pak opwacht. Dat belooft wat! Maar eenmaal binnen valt dat vies tegen. Je gaat zitten en de tafel plakt. De stoelen zitten vreselijk, er komt een ranzige lucht uit de keuken. De ober in driedelig pak smijt een verkreukeld, papieren menu op tafel.
Wil jij nog weten wat je er kunt eten?
Of sta je zo snel mogelijk op en zoek je een ander restaurant?
Ik heb zin in eetlust… eh, kooplustopwekkende blogs!
Wil jij jouw potentiële klanten naar je website trekken en hongerig maken met onweerstaanbare blogs? Vul dan het contactformulier in. Laten we tijdens een gratis kennismakingsgesprek ontdekken of ik voor jou de schrijfkeuken in kan duiken! Ik neem contact met jou op.